wtorek, 28 maja 2013

Mamusiowe

Nie było mnie tu trochę czasu, bo postanowiłam wykorzystać dopiero co rozpoczęte wakacje. Z tej okazji pojechałam nad morze. Słońce, plaża, upał - chciałoby się napisać... Niestety, nie mam takiego szczęścia. Czekały na mnie chmury, deszcz i temperatura w granicach 10 stopni. Jakoś przeżyłam te parę dni. Mam nadzieję, że następnym razem będzie cieplej :)

To, co chciałabym Wam dzisiaj pokazać to kartka dla mojej Mamy, miłośniczki podróży, stąd też mapa w tle. Do tego całe mnóstwo dodatków: moje ulubione kwiaty wiśni, jeszcze parę innych, listki, ćwieki, guziki i sznurek. W sumie wyszło takie coś:


Piszcie jak Wam się podoba i co można byłoby ewentualnie zmienić. Z chęcią wysłucham każdej rady :)

3 komentarze:

  1. A teoria z prawa jazdy sama się ogarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnięta wstępnie, tym się nie martw ;) wyzwaniem będzie raczej jazda :)

      Usuń
  2. Hm, czegoś mi brakuje, ale nie potrafię powiedzieć czego xd Generalnie fajne. :)

    OdpowiedzUsuń