piątek, 14 lutego 2014

Nareszcie w domu/Finally at home...

W końcu wszystko napisane, czekam jeszcze tylko na wyniki ostatniego zaliczenia, wszystko pozostałe zdane i już wróciłam do domu. Wreszcie zasłużony odpoczynek, całe dwa tygodnie. No i trzeba będzie go dobrze wykorzystać. Zaczęłam już wczoraj, książką Tess Gerritsen, dziś stwierdziłam, że pora też nadrobić zaległości tutaj. Zacznę od rozpoczętej wczoraj fotoGRY Art-Piaskownicy, przedstawiającej różne oblicza miłości. Wykraczając poza zwykłe schematy romantycznej miłości, do której jakoś nie mam szczęścia, poszłam w stronę nauki, a dokładniej informatyki, a oto i moja interpretacja:


Finally at home, waiting for the result of my last exam. Now I have two weeks just for me. This time has to be used well. I started yesterday, reading book of Tess Gerritsen and today I need to appear here. I start from the newest PhotoGAME of Art-Piaskownica where love is the main topic. Not having any luck in this beautiful romantic love I came back to science, more precisely - computer science. Above is my interpretation. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz