niedziela, 27 stycznia 2013

W poszukiwaniu nowych pomysłow

Wiem, wiem, obiecywałam pojawiać sie co tydzień, a tu już zdażyły minać dwa. Mam nadzieję, ze moje usprawiedliwienie, czyli studniówka zostanie przyjęte. Po tak dobrej zabawie nie byłam w stanie nic dodać nowego  :)

Przeglądając różne blogi stwierdziłam, że mój wygląda na strasznie smutny i ponury dlatego postanowiłam nieco odnowić jego wyglad i rozjaśnić; wydaje mi sie, że od razu przyjemniej na niego patrzeć  :)

A co do tematu.... To cały czas szukam nie tylko natchnienia, ale również czasu. A przy okazji szukając pomysłów zaopatrzam sie w nowe rzeczy, np. u Enthii http://www.scraproom-enthii.blogspot.com/2013/01/przydasiowa-wyprzedaz.html
Mam nadzieję że uda mi się stworzyć teraz coś naprawde wystrzałowego czym z duma będę mogła sie tutaj pochwalić. Jak na razie przyglądam sie wszystkim papierom i kompletna pustka.

A czekając szukam szczęścia  :) a dokładniej mam nadzieję że los sie do mnie uśmiechnie i uda mi sie wygrać prześliczne rzeczy, np. u EveArt



Na dzisiaj to chyba tyle, jak coś uda mi sie stworzyć, od razu się pochwalę :)

Buziaki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz