niedziela, 13 stycznia 2013

Nowy początek, czyli start jeszcze raz

Pomyślawszy, przeczytawszy i przespawszy się z tym, czyli krótko mówiąc: po dłuższym zastanowieniu, stwierdziłam, że powinnam jednak nieco uchylić rąbka tajemnicy i napisać o sobie choć kilka słów.

Oto Ja, czyli Magduśka i mój cały świat: uwielbiam podróże, zwłaszcza w jakieś ciepłe, słoneczne miejsca i papier w każdej postaci, czyli zbieram pocztówki, czytam ogromne ilości książek i robię kartki i scrapy. No i jeszcze czekolada. W każdej ilości :)

Nie będzie to typowy blog tematyczny. Zamierzam pisać o tym, co akurat mnie zafascynowało, zastanowiło bądź zaciekawiło. Nie obiecuję też codziennych wpisów, ale postaram się pojawić chociaż raz w tygodniu.
Za to zawsze będzie od serca o wszystkim, dla wszystkich.

A na koniec przesyłam odrobinę słońca ze wspomnień i zdjęcia z majowego wyjazdu do Włoch.

P.S.   Wszelkie komentarze, spostrzeżenia, uwagi, rady, oceny i uśmiechy mile widziane i oczekiwane  :)

 P.S.2 Na koniec: najnowsza kolekcja z 7 Dots Studio i moje ulubione papiery:

2 komentarze:

  1. W kolejną podróż musimy jechać razem, hahaha. :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło zobaczyć Włochy :) Uwielbiam włoski klimat i to ciepełko, którego teraz trochę brak :)
    Ja byłam we Włoszech w lipcu, aż mi się troszkę cieplej zrobiło, jak sobie przypominam ten piękny czas :)
    Dziękuję za odwiedzinki i zapisanie się na moje Candy :)
    Z przyjemnością dołączę do Twoich obserwatorów.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń