poniedziałek, 20 stycznia 2014

Pełna energii/Full of energy

Nie, nie ja :) Kartka. Ja zbieram siły na kolejne kolokwia, których jest coraz więcej i wcale nie będzie lepiej. Już nie mogę się doczekać połowy lutego, żeby odpocząć od tego wszystkiego. W weekend musiałam troche odpocząć, więc zrobiłam 2 z zapowiedzianych kartek. Na razie pokażę Wam tylko jedną, przecież nie można od razu wszytskiego ujawniać ;) Jak widać moja miłość do UHK-ów się nie kończy, a nawet coraz bardziej mi się podobają. A co z tego wychodzi same możecie ocenić :)

No, not me :) My card. I need so much energy to pass all my exams. I dream to finish all of that and finally rest a bit. I lazed a bit at the weekend and made 2 cards but I show You just one, because I can't show all - You won't be surprised next time ;) As You can see my big love to UHK's papers still remain and maybe even is bigger and bigger. I hope You like the effect of this love :)

Ta piosenka 'prześladuje' mnie od kilku dni, wiec postanowiłam się nią podzielić z kimś, mam nadzieję, że i Wam się spodoba :)


I listen to this song a few days and I love it, maybe You'll think the same :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz