czwartek, 15 sierpnia 2013

Papierowy szał

Chyba wpadłam w ten papierowy szał :) miałam dłuższą przerwę w scrapowaniu przez wyjazdy wiec chyba miałam wewnętrzną potrzebę nadrobienia zaległości. Wczoraj pokazałam Wam makową sukienkę, wieczorem udało mi się jeszcze zrobić LO, które pokażę w najbliższym czasie. A dzisiaj kolejne LO w kolorach, które bardzo lubię. A na zdjęciu moja młodsza siostra, jakoś mi się spodobała właśnie ta fotografia i w dodatku idealnie pasowała do mojego pomysłu. Przy okazji wykorzystałam mapkę ScrapMap, wiec zgłaszam tę pracę na wyzwanie.

I think I have paper craze - I feel I need to do so much cards and LO's, so... I'm doing :) Yesterday I show You a poppy dress, then I made also a layout which I'll show in the nearest future. And today another LO in my lovely grey and green. In the picture You can see my younger sister, because I like colours in this photo. By the way I used ScrapMap's sketch - there's a challenge.




Miłego dnia :)

Have a nice day :)

3 komentarze: