niedziela, 21 kwietnia 2013

Elegancja

Jeszcze tylko kilkanaście dni do matury, więc czas najwyższy zacząć się uczyć (chyba :) ).
Przy okazji można robić kartki ;) Ta została zrobiona na 50 rocznicę ślubu, zdjęcia próbowałam robić jeszcze za dnia, później dodałam napis i życzenia w środku. Miało być ładnie i elegancko, stąd biel i czerń, ale żeby nieco przełamać tę powagę dodałam świeżej zieleni, która rozjaśniła kartkę.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja praca :)

Następnej kartki możecie się spodziewać za tydzień. Tym razem będzie to urodzinowa dla kochanej siostrzyczki. Jest ona stałą bywalczynią mojego bloga, więc pokażę ją tutaj dopiero gdy dostanie już ją ode mnie :)

Buziaczki ;)

3 komentarze:

  1. Magduska, to chyba Twoja najlepsza kartka dotychczas! :D Baaaardzo mi się podoba ta kompozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń